Христианская проза
Христианская поэзия
Путевые заметки, очерки
Публицистика, разное
Поиск
Христианская поэзия
Христианская проза
Веб - строительство
Графика и дизайн
Музыка
Иконопись
Живопись
Переводы
Фотография
Мой путь к Богу
Обзоры авторов
Поиск автора
Поэзия (классика)
Конкурсы
Литература
Живопись
Киноискусство
Статьи пользователей
Православие
Компьютеры и техника
Загадочное и тайны
Юмор
Интересное и полезное
Искусство и религия
Поиск
Галерея живописи
Иконопись
Живопись
Фотография
Православный телеканал 'Союз'
Путь к Богу
Максим Трошин. Песни.
Светлана Копылова. Песни.
Евгения Смольянинова. Песни.
Иеромонах РОМАН. Песни.
Жанна Бичевская. Песни.
Ирина Скорик. Песни.
Православные мужские хоры
Татьяна Петрова. Песни.
Олег Погудин. Песни.
Ансамбль "Сыновья России". Песни.
Игорь Тальков. Песни.
Андрей Байкалец. Песни.
О докторе Лизе
Интернет
Нужды
Предложения
Работа
О Причале
Вопросы психологу
Христианcкое творчество
Все о системе NetCat
Обсуждение статей и программ
Полезные программы
Забавные программки
Поиск файла
О проекте
Рассылки и баннеры
Вопросы и ответы
Наши друзья
 
 Домой  Статьи / Введение во храм Пресвятой Богородицы: что поется в этот день в храме? Войти на сайт / Регистрация  Карта сайта     Language <br />
Для большего осмысления того, что поется в храме на службе, хорошо заранее ознакомиться с текстом богослужения. Многие берут текст службы с собой в храм, чтобы было удобнее следить за песнопениями праздника. По-русски<br />
Для большего осмысления того, что поется в храме на службе, хорошо заранее ознакомиться с текстом богослужения. Многие берут текст службы с собой в храм, чтобы было удобнее следить за песнопениями праздника. <br />
Для большего осмысления того, что поется в храме на службе, хорошо заранее ознакомиться с текстом богослужения. Многие берут текст службы с собой в храм, чтобы было удобнее следить за песнопениями праздника. По-английски<br />
Для большего осмысления того, что поется в храме на службе, хорошо заранее ознакомиться с текстом богослужения. Многие берут текст службы с собой в храм, чтобы было удобнее следить за песнопениями праздника.
<br />
Для большего осмысления того, что поется в храме на службе, хорошо заранее ознакомиться с текстом богослужения. Многие берут текст службы с собой в храм, чтобы было удобнее следить за песнопениями праздника.
<br />
Для большего осмысления того, что поется в храме на службе, хорошо заранее ознакомиться с текстом богослужения. Многие берут текст службы с собой в храм, чтобы было удобнее следить за песнопениями праздника.
Дорога к храму
Жизнь в Церкви
Семья
Детский вопрос
Святые и подвижники
Милосердие
Наука и вера
Работа и профессия
Далеко
Миссия
Рядом с чудом
Cовременники
Рецепты блюд
Читаем
По - немногу обо всем
Праздники
Паломничества

Помогите построить храм!
Интересно:
Google
Web www.priestt.com
Рекомендуем посетить:

 
<br />
Для большего осмысления того, что поется в храме на службе, хорошо заранее ознакомиться с текстом богослужения. Многие берут текст службы с собой в храм, чтобы было удобнее следить за песнопениями праздника.
Введение во храм Пресвятой Богородицы: что поется в этот день в храме?


Для большего осмысления того, что поется в храме на службе, хорошо заранее ознакомиться с текстом богослужения. Многие берут текст службы с собой в храм, чтобы было удобнее следить за песнопениями праздника.

Фото Александра Осокина
Фото Александра Осокина

Текст службы Введения во храм Пресвятой Богородицы

 

На Малей вечерни, на Господи воззвах, стихиры, глас 1.
Подобен: Н
ебесных чинов:

От Господа приимше обещания плод Иоаким и Анна, Божию Матерь, благоприятну жертву, в храм введоша днесь, и Захариа великий архиерей благословив прият. [Дважды.]

Святых святая во святых обитати достойно введеся, яко богоприятна жертва: и Сию девы добродетельми благоукрашаемы, впреди свещоносяще, приведоша Господу якоже сосуд священнейший.

Да отверзется дверь богоприятнаго храма: храм бо всех Царя и престол, днесь со славою внутрь прием, Иоаким возлагает освятив Господу, от Него избранную в Матерь Его.

Слава, и ныне: глас 8:

Давид провозглашаше Тебе, Пречистая, провидя освящение входа Твоего в храм: в немже концы днесь празднующе, славословят Тя, Всепетая. Яже бо прежде рождества Дева, и по рождестве пребывши нетленна, Мати Слова жизни. Днесь в храме Захариа веселится, восприем Тя Владычице, и святая святых радуются, подъемши Тя источника жизни нашея. Темже и мы псаломски вопием Ти: о нас моли Сына Твоего и Бога нашего, даровати нам велию милость.

На стиховне стихиры, глас 2:
Подобен: Д
оме Евфрафов:

Двери небесныя приимите Деву во святая святых, нескверную же скинию Бога Вседержителя.

Стих: Приведутся Царю девы вслед Ея, искренния Ея приведутся Тебе.

Девственнии лицы Чистую приемлите Деву, светло свещоносяще, во святая святых, яко Невесту Бога Всецаря.

Стих: Приведутся в веселии и радовании, введутся в храм Царев.

Хлеб словесный, чертог Божия Слова, из руки божественнаго ангела, приемлет обитающи во святая святых.

Слава, и ныне, подобен тойже:

Свет Тя трисиянный, вжегши Богородице, в храме славы, небесную Ти пищу посылает, величая Тя.

Тропарь, глас 4:

Днесь благоволения Божия предображение, и человеков спасения проповедание, в храме Божии ясно Дева является, и Христа всем предвозвещает. Той и мы велегласно возопиим: радуйся смотрения Зиждителева исполнение.

На Велицей вечерни:
Стихологисуем, Б
лажен муж, первый антифон.

На Господи воззвах, стихиры на 8, глас 1:
Подобен: О
дивнаго чудесе!

Днесь вернии ликовствуим, во псалмех и песнех Господеви поюще, и чтуще Того священную сень, одушевленный кивот, невместимое Слово Вместившую: приводится бо Господеви, паче eстества плотию младенствующи, и святитель великий Захариа приемлет с веселием Сию, яко Божие жилище. [Дважды.]

Днесь храм одушевленный святыя славы Христа Бога нашего, eдина в женах Благословенная Чистая, приводится в храм законный жити во святых: и радуются с Нею Иоаким и Анна духом, и девственнии лицы Господеви поют, псаломски воспевающе, и чтуще Матерь Eго.

Ты пророков проповедание, апостолов слава, и мучеников похвала, и всех земнородных обновление, Дево Мати Божия: Тобою бо Богу примирихомся. Темже чтим Твое в храм Господень вхождение, и со ангелом вси песненно, радуйся, Тебе Пречистая вопием, Твоими молитвами спасаемии.

Ины стихиры, глас 4:
Подобен: Я
ко добля:

Во святая святых, Святая и Непорочная, Святым Духом вводится, и святым ангелом питается, сущи святейший храм Святаго Бога нашего, всячeская освятившаго входом Eя, и обожившаго eстество земных поползшееся. [Дважды.]

Отроковицы радующеся, и свещи имуще, Свещи днесь предходят разумней: и вводят Сию во святая святых, священно проявляюще хотящую Зарю неизреченно из Нея возсияти, и просветити во тьме седящия неведения, Духом.

Веселяся приими Захарие, возопи Анна всехвальная, Юже проповедаша Божии пророцы Духом: и Сию введи во святый храм, священно воспитатися, яко да будет Владыки всех Божественный престол, и палата, и oдр, и светозарное обителище.

Слава, и ныне, глас 8:

По рождестве Твоем, Богоневесто Владычице, пришла eси в храм Господень воспитатися во святая святых, яко освященна: тогда и Гавриил послан бысть к Тебе всенепорочней, пищу Тебе принося. Небесная вся удивишася, зряще Духа Святаго в Тя всельшася. Темже Пречистая и Нескверная, Яже на небеси и на земли славима, Мати Божия, спаси род наш.

Вход. Прокимен дне. Чтения 3.

Исхода чтение. [Глава 40.]

Глагола Господь к Моисею глаголя: в день един месяца перваго поставиши скинию свидения, и вложиши кивот, и покрыеши его завесою. И внесеши трапезу и светильник ея: и положиши кадильницу златую, во еже кадити пред кивотом свидения. И положиши покров завесы над дверьми скинии свидения. И возмеши елей помазания, и помажеши скинию, и вся яже в ней: и освятиши ю, и вся сосуды ея, и будет свята, И освятиши жертвенник, и будет жертвенник, святая святых. И сотвори Моисей вся, елика заповеда ему Господь Бог, Святый Израилев. И покры облак скинию свидения, и славы Господни исполнися скиниа. И не можаше Моисей внити в скинию свидения, яко осеняше над нею облак: и славы Господни исполнися скиниа.

Царств третиих чтение. [Глава 8.]

Бысть, яко соверши Соломон еже создати дом Господень. И собра вся старцы Израилевы в Сион, вознести кивот завета Господня из града Давидова: сей есть Сион. И взяша священницы кивот завета Господня, и скинию свидения, и вся сосуды святыя, яже в скинии свидения. И царь, и весь Израиль пред кивотом. И внесоша священницы кивот завета Господня на место его, в давир храма, во святая святых, под крила херувимов. Яко херувими бяху распростерты крилами над местом кивота: и покрываху херувими над кивотом и над святая его свышше. И не бе в кивоте, кроме двух скрижалей завета, яже положи тамо Моисей в Хориве, яже завеща Господь. И бысть, яко изыдоша священницы от святаго, и облак исполни дом. И не возмогоша священницы стати служити от лица облака: яко исполнися славы дом Господа Бога Вседержителя.

Пророчества Иезекиилева чтение. [Главы 43 и 44.]

Тако глаголет Господь: будет от дне осмаго и прочее, сотворят иереи на олтари всесожжения вашего, и яже спасения вашего, и прииму вы, глаголет Адонаи Господь. И обрати мя на путь врат святых внешних, зрящих на востоки, и сия бяху затворена. И рече Господь ко мне: врата сия затворена будут, и не отверзутся, и никтоже пройдет сквозе их, яко Господь Бог Израилев пройдет ими, и будут затворена. Яко Игумен сядет в них снести хлеб, по пути Еламских врат внидет, и по пути его изыдет. И введе мя по пути врат святых сущих к северу, прямо храму: и видех, и се исполнь славы храм Господень.

На литии стихиры, глас 1, самогласны.
[Георгия Никомидийскаго]:

Да радуется днесь небо свыше, и oблацы веселие да кропят о зело преславных величиих Бога нашего: се бо дверь на востоки зрящая, рождшися от неплодове безплодныя по обетованию, и Богу освящена бывши в жилище, днесь в храм яко непорочное приношение приводится, да радуется Давид, бряцая в гусли: приведутся, рече, Царю девы в след Eя, ближния Eя приведутся, внутрь скинии Божия, внутрь очистилища Eго, воспитатися в жилище, прежде век от Oтца нетленно Рождшагося, во спасение душ наших.

Глас 4: Днесь Боговместимый храм Богородица, в храм Господень приводится, и Захариа Сию приемлет: днесь святая святых радуются, и лик ангельский таинственно торжествует, с нимиже и мы празднующе днесь, с Гавриилом возопиим: радуйся Благодатная, Господь с Тобою, имеяй велию милость.

Приидите вси вернии, Eдину Непорочную восхвалим, от пророков проповеданную, и в храм приведенную, прежде век пронареченную Матерь, и в последняя лета явльшуюся Богородицу. Господи, молитвами Eя мир Твой подаждь нам и велию милость.

Слава, и ныне: глас 5. [Леонта Маистра:]

Возсия день радостен, и праздник всечестен: днесь бо Яже прежде рождества и по рождестве Дева пребывши, в храм Господень приводится и радуется Захариа старец, родитель Предтечев, и вопиет весело: приближися Предстательница скорбящих, в храм святый, яко свята, освятитися во обителище Всецаря. Да веселится Иоаким праoтец, и Анна да радуется, яко принесоша Богу яко трилетствующую Юницу непорочную Владычицу. Матeри срадуйтеся, девы взыграйте, и неплоды сликовствуйте, яко отверзе нам Небесное Царство пронареченная Всецарица, радуйтеся людие, и веселитеся.

На стиховне стихиры, глас 5:
Подобен: Р
адуйся:

Радуется небо и земля, небо умное грядущее зряще, в Божественный дом воспитатися честно, Деву eдину и непорочную, к Нейже дивяся Захариа вопияше, двере Господня, храма отверзаю Тебе двeри, радующися в нем ликовствуй: познах бо и веровах, яко уже избавление приидет проявленно Израилево, и родится из Тебе Бог Слово, даруяй мирови велию милость.

Стих: Приведутся Царю девы в след Eя: искренния Eя приведутся Тебе.

Анна Божественная благодать яве, от благодати данную Чистую Приснодеву приводит с веселием в храм Божий, призвавши ити пред Нею oтроковицам свещи носящим, и глаголющи: пойди Чадо, Давшему Тя буди возложение, и благовонный фимиам. Вниди в невходимая, и увеждь тайны, и уготовися быти Иисусово вместилище веселое и красное, подающаго миру велию милость.

Стих: Приведутся в веселии и радовании, введутся в храм Царев.

Внутрь в храм Божий, Боговместимый храм возлагается Дева Всесвятая, и oтроковицы Eй ныне свещи носяще предходят. Играет родителей сопряжение изрядное, Иоаким же и Анна ликовствующе, яко родиша Творца Рождшую, Яже ликовствующи в Божественных скиниих, и питаема рукою ангеловою Всенепорочная, Христа явися Мати, подающаго миру велию милость.

Слава, и ныне, глас 6. [Сергиа Агиополита:]

Днесь собори верных сошедшеся, духовне да торжествуим, и Богоoтроковицу Деву и Богородицу, в храм Господень приводиму, благочестно восхвалим: предызбранну от всех родов, во обителище всех Царя Христа и Бога: девы свещи носяще предыдите, Приснодевы чтуще честное происхождение: матeри печаль всю отложивше, радостно споследствуйте Матери Бога бывающей, и радости мира ходатаице. Вси убо радостно, eже радуйся, со ангелом возопиим Обрадованней, присно молящейся о душах наших.

На благословении хлебов, тропарь, глас 4: Днесь благоволения Божия предображение: трижды. [писан на Малей вечерни.]

Книга Исхода (XL, 1 – 5, 9 – 10, 16, 34 – 35)

И сказал Господь Моисею, говоря: в первый месяц, в первый день месяца поставь скинию собрания, и поставь в ней ковчег откровения, и закрой ковчег завесою; и внеси стол и расставь на нем все вещи его, и внеси светильник и поставь на нем лампады его; и поставь золотой жертвенник для курения пред ковчегом откровения и повесь завесу у входа в скинию [собрания]. И возьми елея помазания, и помажь скинию и все, что в ней, и освяти ее и все принадлежности ее, и будет свята; помажь жертвенник всесожжения и все принадлежности его, и освяти жертвенник, и будет жертвенник святыня великая. И сделал Моисей все, как повелел ему Господь, так и сделал. И покрыло облако скинию собрания, и слава Господня наполнила скинию; и не мог Моисей войти в скинию собрания, потому что осеняло ее облако, и слава Господня наполняла скинию.

Третья книга Царств (VII, 51; VIII, 1, 3 – 7, 9 – 11)

Так совершена вся работа, которую производил царь Соломон для храма Господа. И принес Соломон посвященное Давидом, отцом его; серебро и золото и вещи отдал в сокровищницы храма Господня. Тогда созвал Соломон старейшин Израилевых и всех начальников колен, глав поколений сынов Израилевых, к царю Соломону в Иерусалим, чтобы перенести ковчег завета Господня из города Давидова, то есть Сиона. И пришли все старейшины Израилевы; и подняли священники ковчег, и понесли ковчег Господень и скинию собрания и все священные вещи, которые были в скинии; и несли их священники и левиты. А царь Соломон и с ним все общество Израилево, собравшееся к нему, шли пред ковчегом, принося жертвы из мелкого и крупного скота, которых невозможно исчислить и определить, по множеству их. И внесли священники ковчег завета Господня на место его, в давир храма, во Святое Святых, под крылья херувимов. Ибо херувимы простирали крылья над местом ковчега, и покрывали херувимы сверху ковчег и шесты его. В ковчеге ничего не было, кроме двух каменных скрижалей, которые положил туда Моисей на Хориве, когда Господь заключил завет с сынами Израилевыми, по исшествии их из земли Египетской. Когда священники вышли из святилища, облако наполнило дом Господень; и не могли священники стоять на служении, по причине облака, ибо слава Господня наполнила храм Господень.

Книга пророка Иезекииля (XLIII, 27; XLIV, 1 – 4)

По окончании же сих дней, в восьмой день и далее, священники будут возносить на жертвеннике ваши всесожжения и благодарственные жертвы; и Я буду милостив к вам, говорит Господь Бог. И привел он меня обратно ко внешним воротам святилища, обращенным лицом на восток, и они были затворены. И сказал мне Господь: ворота сии будут затворены, не отворятся, и никакой человек не войдет ими, ибо Господь, Бог Израилев, вошел ими, и они будут затворены. Что до князя, он, как князь, сядет в них, чтобы есть хлеб пред Господом; войдет путем притвора этих ворот, и тем же путем выйдет. Потом привел меня путем ворот северных перед лице храма, и я видел, и вот, слава Господа наполняла дом Господа.

Аминь.

Вход во храм Пресвятыя Владычицы нашея Богородицы и Приснодевы Марии


На Утрени,

На Бог Господь, тропарь, глас 4: Днесь благоволения Божия: трижды.

По 1-м стихословии седален, глас 1:
Подобен: Л
ик ангельский:

Праведных плод Иоакима и Анны приносится Богу во святилище святое, плотию младенствующи Питательница жизни нашея: Юже благослови священный Захариа, Сию вси, яко Матерь Божию верно да ублажим.

Слава, и ныне, тойже.

По 2-м стихословии седален, глас 4:
Подобен: У
дивися Иосиф:

Прежде зачатия Чистая освятилася еси Богу, и рождшися на земли, дар принеслася еси ныне Ему, исполняющи отеческое обещание. В Божественнем же храме, яко сущо Божественный храм, от младенства чисте со свещами светлыми отдана бывши, явилася еси приятелище неприступнаго и Божественнаго Света. Велико воистинну предшествие Твое, едина Богоневесто и Приснодево.

Слава, и ныне, тойже.

По полиелеи седален, глас 8.
Подобен: П
овеленное тайно:

Да радуется Давид песнописец, и да ликовствует Иоаким со Анною, яко плод святый из них произыде, Мариа светоносная, Божественная свеща: и радуется входящи в храм, Юже и зря благослови Варахиин сын, и радуяся взываше: радуйся, чудо всемирное!

Слава, и ныне, тойже.

Степенна, 1-й антифон 4-го гласа.

Прокимен, глас 4: Слыши Дщи и виждь, и приклони ухо Твое. Стих: Отрыгну сердце мое слово благо. Всякое дыхание:

Евангелие от Луки, зачало 4 [Лк. 1, 39—49, 56.]

Во дни оны, воставши Мариам, иде в горняя со тщанием, во град Иудов.

Во дни оны, вставши Мария, с поспешностью пошла в нагорную страну, в город Иудин,

И вниде в дом Захариин, и целова Елисавет.

и вошла в дом Захарии, и приветствовала Елисавету.

И бысть, яко услыша Елисавет целование Мариино, взыграся младенец во чреве ея: и исполнися Духа Свята Елисавет.

Когда Елисавета услышала приветствие Марии, взыграл младенец во чреве ее; и Елисавета исполнилась Святого Духа,

И возопи гласом велиим, и рече: благословена Ты в женах, и благословен плод чрева Твоего.

и воскликнула громким голосом, и сказала: благословена Ты между женами, и благословен плод чрева Твоего!

И откуду мне сие, да прииде Мати Господа моего ко мне?

И откуда это мне, что пришла Матерь Господа моего ко мне?

Се бо яко бысть глас целования Твоего во ушию моею, взыграся младенец радощами во чреве моем:

Ибо, когда голос приветствия Твоего дошел до слуха моего, взыграл младенец радостно во чреве моем;

и блаженна Веровавшая, яко будет совершение глаголанным Ей от Господа.

и блаженна Уверовавшая, потому что совершится сказанное Ей от Господа.

И рече Мариам: величит душа Моя Господа,

И сказала Мария: величит душа Моя Господа,

и возрадовася дух Мой о Бозе Спасе Моем:

и возрадовался дух Мой о Боге, Спасителе Моем,

яко призре на смирение рабы Своея: се бо отныне ублажат Мя вси роди.

что призрел Он на смирение рабы Своей; ибо отныне будут ублажать Меня все роды;

Яко сотвори Мне величие Сильный, и свято имя Его.

что сотворил Мне величие Сильный, и свято имя Его.

Пребысть же Мариам с нею яко три месяцы, и возвратися в дом свой.

Пребыла же Мария с нею около трех месяцев и возвратилась в дом свой.

По 50-м псалме, вместо Молитвами Богородицы:
Слава, глас 2:

Днесь храм одушевленный и великаго Царя в храм входит, Тому уготоватися в Божественное жилище, людие веселитеся.

И ныне, тойже.

Таже: Помилуй мя, Боже:

Стихира самогласна, глас 4:

Днесь Боговместимый храм Богородица, в храм Господень приводится, и Захариа Сию приемлет: днесь святая святых радуются, и лик ангельский таинственно торжествует, с нимиже и мы празднующе днесь, с Гавриилом возопиим: радуйся Благодатная, Господь с Тобою, имеяй велию милость.

Канона праздника два:
Канон первый, творение Георгиево. Глас 4. Со ирмосом на 8: ирмос по дважды, тропари на 6. [егоже краестрочие: Ты благодать Владычице слову даждь.]

Песнь 1.

Ирмос: Отверзу уста моя, и наполнятся Духа, и слово отрыгну Царице Матери, и явлюся светло торжествуя, и воспою радуяся Тоя вхождение.

Премудрости Пречистая, Тя сокровище имамы, и благодати точащую, источник приснотекущий разума, просим, Твоя капли одожди, Владычице, еже воспевати Тя присно.

Превышши Пречистая небес бывши храм и палата, в храм Божий возложилася еси, Тому уготоватися в Божественное жилище пришествия Его.

Свет возсиявши Богородица благодати, вся просвети, и совокупи пресветлое Ея украсити торжество песньми: приидите к Ней стецемся.

Дверь славная, помыслы непроходимая, двери отверзши храма Божия, ныне повелевает нам совшедшим, Божественных Ея чудес насладитися.

Другий канон праздника, творение Василиево. Глас 1. Подобне со ирмосом на 8: ирмос по дважды, тропари на 6.
Песнь 1.

Ирмос: Песнь победную поим вси Богу, сотворшему дивная чудеса мышцею высокою, и спасшему Израиля, яко прославися.

Стецемся днесь Богородицу почитающе песньми: и торжествуим духовный праздник: в храм бо Богу дар приносится.

Песньми да воспоим Богородицы славное предшествие: ко храму бо днесь, яко храм Божий, приносится пророчески, дар многоценный.

Анна непорочная радовашеся, яко дар многоценен Богу приносящи в храм матерски, Иоаким же с нею торжествует светло.

Давид праотец Твой воспе Тя древле, Дево Богоневесто, Дщерь глаголя Тя Царя Христа, Егоже и родивши матерски Младенца доила еси.

Плотию трилетствующи Богородица Господу приносится: Захариа же Сию священник Божий прием, радуяся в храм возложи.

Девы ликовствуйте, свещеносицы начните днесь и матери, воспойте Царице Матери, приходящей в храм Царя Христа.

Слава, Троичен:

Троице Единосущная, Отче, и Слове, и Душе Святый, Тя верно славим, яко Творца всех, и Тебе вопием благочестно: спаси ны, Боже.

И ныне, Богородичен:

От багра кровей Твоих, червленицею Пречистая одеявся, прошед обнови Царь и Бог, род весь человеческий благоутробием Своим.

Катавасиа оба лика вкупе: Христос раждается, славите. Христос с небес, срящите. Христос на земли, возноситеся. Пойте Господеви вся земля, и веселием воспойте людие, яко прославися.

[От сего дне, катавасиа сия поется, до перваго дне ианнуариа.]

Песнь 3.

Ирмос: Твоя песнословцы Богородице, живый и независтный источниче, лик себе совокупльшия духовно утверди, в честнем вхождении Твоем венцев славы сподоби.

Невестокраситель днесь явися, красный Девы храм и чертог, прием одушевленный чертог Божий, Чистую, и Непорочную, и Светлейшую всея твари.

Давид предначиная ликование, играет и ликовствует с нами, и Царицу зовет Тя украшену Пречистая, предстоящу Всечистая в храме Царю и Богу.

Из неяже преступление произыде древле роду человеческому, из Тоя исправление и нетление процвете, Богородица днесь приводима в дом Божий.

Играют ангельская воинства, и всех человек множество, и пред лицем Пречистая предтекут Твоим днесь свещеносицы зовуще, величествия Твоя в дому Божии.

Ин.

Ирмос: Да утвердится сердце мое в воли Твоей, Христе Боже, Иже над водами небо утверждей второе, и основавый на водах землю, Всесильне.

Торжествуим празднолюбцы, и срадуимся духом, во святем празднице учреждающеся днесь, Дщере Царевы, и Матере Бога нашего.

Иоакиме, радуйся днесь, и веселися Анно духом, Рожденную из вас Господу приводяще трилетствующу, яко Юницу Чисту Всенепорочную.

Божие селение во храм святый приводится Богородица Мариам, плотию, трилетствующая, и Той свещесветят девы предтекуще.

Божия Агница неблазненная, и голубица нескверная, Боговместимая скиния, славы освящение, в скинии святей обитати избра.

Трилетствующая телом, и многолетствующая духом, ширшая небес, и горних сил превышшая, да восхвалится песньми Богоневестная.

Богородицы празднующе, в невходимых предшествие, свещеимуще, умно с веселием днесь, и мы с девами ко храму приближимся.

Священницы Божии облецытеся в правду благодатию, и срящите светло, входы подающе Дщери Царя и Бога во святая.

Слава, Троичен:

Свет Отец, Свет Сын Его, Свет Дух Утешительный, яко от Солнца бо Единаго Троица сияющи, Божественно озаряет, и соблюдает души наша.

И ныне, Богородичен:

Тя пророцы проповедаша кивот, Чистая, святыни, кадильницу златую, и свещник, и трапезу: и мы яко Боговместимую скинию воспеваем Тя.

Катавасиа: Прежде век от Отца рожденному нетленно Сыну, и в последняя от Девы воплощенному безсеменно Христу Богу возопиим: вознесый рог наш, Свят еси Господи.

Седален, глас 4.
Подобен: У
дивися Иосиф:

Возопий Давиде, что сей настоящий праздник, Юже воспел еси иногда в книзе псаломстей, яко Дщерь Богоотроковицу и Деву: приведутся, рече, Царю таинственно девы во след Ея, и ближния Ея. И дивен соделай и всемирен праздник зовущим: Богородица нам предста, спасения ходатаица.

Слава, и ныне, глас и подобен тойже:

Непорочная Агница и нескверный чертог, в дом Божий Богородица Мариам с веселием вводится преславно, Юже ангели Божии дориносят верно, и вси вернии блажат присно, и благодарственно поют Ей непрестанно велиим гласом: наша слава и спасение Ты еси, Всенепорочная.

Песнь 4.

Ирмос: Неизследный Божий совет, еже от Девы воплощения, Тебе Вышняго, пророк Аввакум усмотряя зовяше: слава силе Твоей, Господи.

Дверь непроходную, Божий дом приемля днесь, престати сотвори всякой службе законной: яко истинно явися зовый, сущим на земли Истина.

Гора присенная, Юже провиде древле Аввакум, предпроповеда внутрь вместившуюся в невходных храма добродетели процветши, и покрывает концы.

Видевши преславная вся земля, странныя же и дивныя вещи, како Дева, от ангела пищу приемлющи, образы строения носит.

Храм и Палата, и Небо одушевленное явльшися, Богоневесто Царева, в храм законный приводима днесь, Тому соблюдаема, Пречистая.

Ин.

Ирмос: Духом провидя, пророче Аввакуме, Словесе воплощение, проповедал еси, вопия: внегда приближитися летом, познаешися: внегда приити времени, покажешися. Слава силе Твоей, Господи.

Пророче Исаие, прорцы нам, Дева кто есть имущая во чреве, Яже из Иудина корене прозябши, и рождшися из Давида царя, семене святаго, Плод благославный?

Начинайте девы и воспойте песни, руками держаще свещи, Чистыя Бог

2008-12-03 08:06:00




Источник: http://www.pravmir.ru/


<br />
Для большего осмысления того, что поется в храме на службе, хорошо заранее ознакомиться с текстом богослужения. Многие берут текст службы с собой в храм, чтобы было удобнее следить за песнопениями праздника. Статьи. Новое в данном разделе.
Как следует воспитывать ребенка, чтобы он вырос добрым и заботливымКак следует воспитывать ребенка, чтобы он вырос добрым и заботливым
Книги Симеона Афонского. Библия в современных притчах.Книги Симеона Афонского. Библия в современных притчах.
Ораниенбаум и его дворцыОраниенбаум и его дворцы
Путешествие в НикосиюПутешествие в Никосию
Как укрепить душу во время поста?Как укрепить душу во время поста?
История Казанской иконыИстория Казанской иконы
православные cтатьи,христианство,литература,искусство,религия,православный журнал,литературный журнал,православие культура  Христианская символика: Ихтус
православные cтатьи,христианство,литература,искусство,религия,православный журнал,литературный журнал,православие культура  Пасхальные традиции
Пещерный город Чуфут-КалеПещерный город Чуфут-Кале
Что подарить ребенку на день святого Николая?Что подарить ребенку на день святого Николая?
Немного о Виннице, соборная площадьНемного о Виннице, соборная площадь
Рождественский пост: что можно и чего нельзя?Рождественский пост: что можно и чего нельзя?
Исаакиевский собор - музей для душиИсаакиевский собор - музей для души
Паломничество на АфонПаломничество на Афон
Англия. Холм святого МихаилаАнглия. Холм святого Михаила
Стамбул - столица двух культурСтамбул - столица двух культур
Неуловимая Босния и ГерцеговинаНеуловимая Босния и Герцеговина
Болгарский город НесебырБолгарский город Несебыр
Замок Буда в ВенгрииЗамок Буда в Венгрии
Интересно о СтамбулеИнтересно о Стамбуле

Домой написать нам
Дизайн и программирование
N-Studio
Причал: Христианское творчество, психологи Любая перепечатка возможна только при выполнении условий. Несанкционированное использование материалов запрещено. Все права защищены
© 2019 Причал
Наши спонсоры: